sobota 27. října 2012

Ako poraziť svoje "NIE"

V živote sa stretávame z veľa situáciami ktoré vyžadujú aby sme povedali Nie.Lenže ako to je keď chceme niečo dosiahnuť.Čo potrebujeme vedieť a skúsiť aby sme si prekonali v našej mysľe to zákerne NIE.Nie nedokážem to,nie niesom dosť dobrý,Nie nejde to.Základ je vždy len v nás a preto Vám dám 6 rád ako sa prekonať a dosiahnuť to počom túžime.
Áno,Áno,Áno

1.Nikdy sa nezdávajte.Vždy aj keď budete mať vela dôvodov povedať nie.Nespravte to a chodte dotoho.Len tak získate nové skúsenosti a len tak sa možte posunúť vpred.

2.Stanovte si jasné ciele ktoré chcete dosiahnuť.A chodťe si za nimi.Každý kdo Vám povie že to nedokážete je len sebakritický k sám sebe.Vy nato máte Vy nepoznáte NIE.

3.Nie ja nemôžem,Nie ja nechcem,Nie nezvládnem to.A teraz sa pozrime čo tam vidíme.Nie ja Ne/môžem.Nie ja ne/Chcem.Nie ja ne/zvládnem.Ano v každom zápore je klad.Tak prečo si ho nevybrať radšej.

4.Motivácia je základ naštartovaniu niečoho čomu sme hovorili nie.Najdite si každý deň čas na 5min motiváciu pred zrkadlom kde Nie premeníme na Áno.Príklad: Nie ja neschudnem 3kg za 1 mesiac.
Namiesto toho použijeme:Áno ja schudnem 3kg za 1 mesiac.

5.Plán Yes/Ano/Dám to je plán na každý deň kde spravíte jednu vec ktorú ste odmietali a namiesto toho ju spravíte.Jeto jednoduché nájdite si niečo čo ste nikdy nerobili a každý den skúste niečo nové takto si zabudujete do seba správnu voľbu.Áno.

6.Nájdite si svoje osobitné miesto vo svojom živote.Čas je rýchly,všetci sa ponáhlaju ale zabúdaju že len v prítomnosti a jednoduchosti sa dá prekonať každé Nie.
 

0 komentářů:

Okomentovat