středa 11. září 2013

Ako schudnúť? Základne odpovede

Ako mám začať chudnúť? Načo si dávať pozor a čo treba dodržiavať? Aká je vhodná strava a treba aj posilovať teľo... všetky otázky a odpovede ktoré treba na začiatok vedieť Vám sa posnažím povedať a motivovať Vás k tomu aby ste mali disciplínu dokončiť svoju diétu.

Chudnutie je cieľavedomý proces
Jedna ... Dva ... Tri a začíname:
   -Skúšali ste už niekedy diétu? Odpoveď je Áno a čo prišlo po prvých dňoch diéty? Určite ste zažili ten pocit deprivácie ktoré sú vo vetšine prípadoch diéty. A výsledok? Zlyhanie a ukončenie diéty.

   - Skúste namiesto diéty začať najprv zo základom a to je začať jesť menej a pravidelnejšie za deň.

1. Prvé pravidlo je Nehľadujte !
    - Snažte sa aby celý deň mal Váš organizmus prísun stravy v malých porciách,týmto spôsobom sa Vám naštartuje metabolizmus a začne lepšie pracovať Vaše trávanie k prijímanej potravy.

2. Druhé pravidlo je Prímaj potravu pravidelne !
   - Základ dobrej stravy je dostatok Bielkovín,sacharidov ako príjmu energie a vlákniny a naposlednej rade aj zdravých tukov. Príklad je v obede dobrý obed sa skladá z bielkovín čo môže to byť kurácí stejk. Sacharidy buď bude ryža alebo zapekané zemiaky a nakoniec vláknina ktorá je vetšinu v podobe rastlín alebo ovocie ale k obedu je dobré si dať šalát z uhoriek,rajčín,kapusty.

3. Príjmajte Kálorie v jedle a nie vo vode!
   - Zoberte si že vypijete 0,5 litrovú flašu ochutenej malinovky ktorá má cez 350 kalorií. Treba si zvyknúť na čistú vodu alebo vodu z citrónom ktorý je aj chutný aj zdravý. Takto príjmuté kalórie môžte využit lepšie.

4. Cvičte,cvičte a cvičte
   - Základom dobrej diéty je aj cvičenie ktoré pomáha spaľovať tuky,spevňuje ľudské telo a udržuje obranyschopnosť človeka. Ďalšia rada je nezaoberajte sa koľko vážíte ale ako vypadáte.

5. Vychutnávajte si jedlo a jedzte pomalšie!
    - Keď človek si jedlo vychutnáva a prežúva ho pomaly,začína pracovať už trávenie v ústach kde prichádzajú na rad sliny ktoré dávajú potrebné enzýmy na trávenie v žalúdku. Takto Váš mozog bude vnímať koľko potravy ste prijali a nebudete konzumovať vetšie porcie ako Vaše telo požaduje.

6. Chudnúť a byť fit je jednoduché stačí len chcieť!
    - Neprejedať sa,vychutnávať jedlo,piť vodu,čaj bez cukru a nakoniec cvičenie a Vaše úsilie určite bude mať výsledok.

2 komentáře:

  1. Mne sa konečne podarilo naštartovať chudnutie a nepomohlo k tomu nič iné len cvičenie. Už mám doma rôzne športové vybavenie takže už mám priestor si vybrať, na čo mám daný deň náladu, vďaka čomu ma to stále dosť baví. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, ja som sa dlho snažila schudnúť. A nakoniec pomohlo až to, že som pravidelne začala s behaním. To je na chudnutie podľa mňa super. Alebo aspoň mne sa to dosť osvedčilo. Práve kvôli behaniu som si nedávno kúpila aj taký ten fitness náramok, takže vďaka nemu môžem sledovať koľko ubehnem, za ako dlho atď.

    OdpovědětVymazat